lördag 28 mars 2009

Presenttips, tack!

Nu bär det snart iväg till usa. Vad ska man hitta på för presenter att ta med till släkten? Marabou chokladkakor går alltid hem, och ska med ändå, men något lite mer presentigt hade varit kul! Någon som har några tips?
I natt skulle man ställa om klockan och det gjorde jag inan jag la mig. Vaknade av mig själv i morse och såg att även fredrik vaknade...då började jag bli lite orolig med tanke på att jag skulle upp kl 6 och jobba....jodå, telefonen hade även ställt om sig själv, och på något sätt gjort så att larmet inte gått! Klockan var ca 06,55 och jag börjar 7!!! var dock på jobbet 07,07 så ingen skada skett. Tur att man lider av :Vakna alltid i ottan även om man är ledig pensionärssyndromet!

1 kommentar:

  1. Presenter till "släkten" är vi dåliga på, men ta med lite kort å visa från ert hus m.m, är nog kul för dom å se hur vi bor. Vi är precis hemkomna från Thailand efter en mycket lyckad och bra semester. Vi önskar er en riktigt bra resa till USA, och vill att ni håller "bloggen" uppdaterad så vi kan följer er "over there" Kramar, Kenny & Helen :)

    SvaraRadera