tisdag 14 april 2009

Sicken tur!!!!

Nar vi kom till flygplatsen sa var vart flyg installt...forst fick vi hora att alla flyg var fullbokade och att vi skulle fa vanta till dagen efter inan vi ko ivag. som tur var sa hittade hon de tre sista platserna pa air france istallet. hon fragade sin kollaega om rad 5 var ekonomiklasss och fick ett ja till svar.
det var det inte... vi hamnade i 1:a klass!!!!
champagne, fina viner och allt vi ville ha, stolar som man kunde ligga raklang i med massage i ryggen...menyer med manga ratter att valja fran! ja det kunde inte bli battre! jag sa till maken att nu ser du till och haller dig vaken! vi fick dessutom ca 450kr att handla for pa planet for besvaret...(stackars oss)

val framme sa blir vi behandlade som kungar, alla ar sa glada att vi ar har. vi har umgatts med slakten hela tiden och sonen far sa mycket uppmarksamhet sa jag vet inte hur han ska bli nar vi kommer hem! han far presenter hela tiden! pa paskdagen var det stor slaktmiddag med aggrace i tradgarden, jaklar vad fredrik sprang.
maggan, halsa dennie att traskorna var ett riktigt lyckokast! de blev sa glada, och de passade perfekt!
idag ska vi nog aka in till manhattan och ga pa smithsonians museum of natural history. dar finns allt och ska vara kanon.
hej sa lange!

4 kommentarer:

  1. Hej, låter som om ni har det bra, guuuuud så kul för er ;) Kram Kenny & Helen

    SvaraRadera
  2. Jag följer också era förehavanden, så himla kul det verkar vara. Annat än hos vår arbetsgivare. Ha det!

    SvaraRadera
  3. Saknar er inte alls! Har tagit över huset. Möblerna är uppeldade och Johnny har byggt golfbana i undervåningen... Fiskarna lever men bor numer i bubbelbadet. Kom inte hem!! Jag upprepar, INTE!! ...... Finns ingen sprit ändå.. SLUT.... Åh jag med.. Kössar till er alla!

    SvaraRadera
  4. Så härligt det låter, sicken tur ni hade!!! Du får gärna stanna där nere Marie, så tar jag hand om jobbet ;)
    /Vikarien

    SvaraRadera