tisdag 5 maj 2009

Turen har vänt!!

Spontanköpte en paviljong i fredags som jag tänkte kunde vara trevligt att ha i trädgården till sommaren...när jag väl släpat hem den(gigantiskt o tung, fick fälla alla säten i bilen) så upptäckte johnny(naturligtvis) att det var en stor reva i botten och att en grej var helt av...måste nu få in fanskapet i bilen igen för att åka o byta...

var till Ikea och köpte en bokhylla till sonens rum i lördags, när jag väl fått ihop den och det bara var stabiliseringpinnarna(eget uppfunnet ord, men ni vet det där krysset på baksidan)kvar så var de naturligtvis för korta...hyllan står på snedden och alla grejer ligger överallt! nu måste man till ikea igen och det ligger ju inte 100meter från huset!!! ¨'
glömde dessutom en vara vi betalt...

i morse dog en fisk!!!

4 kommentarer:

  1. Era stackare... Men tänk vilka FANTASTISKT snygga solstolar som står på drink/sol-balkongen! Kraaaaaaaaamar, Annika

    SvaraRadera
  2. nu finns en ny matta också...

    SvaraRadera
  3. Kommer och provar den snarast. Hoppas den gör lika gott för fötterna, som vinet jag tänker tvinga er att bjuda på, gör för kroppen... :-) För att inte tala om, min personlighet...

    SvaraRadera
  4. hahahahah!!!!!!
    ses väääääldigt snart, i ryggläge med vinglaset i hand!!!!

    SvaraRadera