onsdag 8 juli 2009

Kär!

Nu har sonen skaffat sig en ny tjej! M heter hon och är 10 år(Verkar som han brås på sin far och dras till älde, mer erfarna kvinnor ;o) Han säger att de är ilag och att de är kära i varandra, de hade även pussats på fritids igår... jag frågade vad han trodde att Rebeckorna skulle säga, men det trodde han inte var något problem för han har ju faktiskt 6 tjejer och det skulle vara ok!
igår gjorde han ett fint kort till henne med hjärtan, så skrev han på baksidan:
"Du är allt jag kan önska"
(där brås han inte på sin far, för något sånt har jag aldrig fått höra, det närmsta romantik man kommer nuförtiden är en dask i röven med frågan: är du sugen?... ;o)

2 kommentarer:

  1. Vicken kille!! Ja Fredrik menar jag, fast en dask i röven är väl inte fel heller :-).
    Måste säga att det livar upp min arbetsdag hjärtat, när jag får läsa dina brillianta inlägg.

    SvaraRadera