fredag 29 april 2011

VANN spa

I dag åker jag och svärmor på spa! Jag fick det av min käre make i 45-års present och svärmor fick det av oss i 60-års present!Perfekt att få åka tillsammans, vi har så kul ihop! Det är som jag brukar säga: Det bästa som följde med mitt äktenskap är min svärmor ;o)
Det blir VANN som ligger på västkusten utanför Lysekil. http://www.vann.se/
Det ligger precis vid vattnet och vädret är underbart, så ett glas med något gott får det bli på altanen innan vi checkar in. Tur vi slutar tidigt och har gott om tid!



Här sitter vi i solen och njuter om några timmar.... För att sedan gå in och få lite goa behandlingar och bada och bubbla hela dagen!Kvällen avslutas med en trerätters meny och ett (förmodligen fler)glas rött. Imorgon fortsätter vi i spat till de slänger ut oss..

3 kommentarer:

  1. Hur tyckte du att det var det? Tränade du någonting? Någon behandling?

    SvaraRadera
  2. Det var underbart! jag tog en behandling som heter Pinda Svedas, där man blir masserad med varma örtknyten. Man fick välja lugnande eller uppiggande. Det var lite riv i den så det kändes lite som peeling och att blodcirkulationen verkligen kom igång! Vi tränade ingenting, tog inte ens en promenad...med en natt så kändes det inte som att det fanns tid, ville utnyttja spat så mycket som möjligt! som sagt det var toppen!

    SvaraRadera
  3. Dä va ni värda!
    // Kenny :)

    SvaraRadera