lördag 3 oktober 2009

Gott om plats!

Igår tog jag en sväng in på Lions loppis...hittade så klart lite kul grejer...funderade först på att ställa kassen på utsidan och sedan ta in den när maken hade åkt..;o) (han har inte riktigt samma intresse som jag och mitt loppisande, men märker nämligen inte när jag ställer in i skåpet, och bara ibland upptäcker han om jag ställer fram något nytt!)men det gjorde jag inte naturligtvis... när jag öppnade dörren så smällde jag i kassen så det klirrade ordentligt...(naturligtvis!)
-Har du varit på loppis???
Sen kom en utläggning att vi måste rensa i skåpen.
Men vadå! Hur ofta är han i skåpen? och jag tycker att så länge man har plats... Överskåpen i köket är inte ens halvfulla!
(vinden är stor också...)
Sen hade vi faktiskt en stor utrensning förra året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar