fredag 21 augusti 2009

Bli eller inte bli, det är frågan...

Sonen frågade mig om man kunde jobba som rockare, och det sa jag att det finns det ju de som gör.
-Då har jag ändrat mig, jag ska inte bli arkeolog, jag ska bli rockare istället! Eller föresten jag ska nog bli arkeolog, MEN jag ska ha en rockarbil! (raggarbil)
Herregud! jag trodde han menade rockstjärna men han menade RAGGARE...(gulp!!!...genast dyker gamla Karlskogaminnen upp med raggare och brylcreme och jag tänker kanske speciellt på en kär gammal vän, vill inte nämna några namn men, allvarlligt KARIN hur tänkte du??!?!?!?!)

2 kommentarer:

  1. Men Marie, brylcreme känner jag inte igen, däremot raggarbil, men det var ju killen jag gillade, inte bilen :-)

    SvaraRadera
  2. ahahahahah
    vad jag minns så var det killen som hade brylcreme ;o))

    SvaraRadera