lördag 15 augusti 2009

Jag fattar inget...

Har precis skaffat Skype så jag kan prata i telefon över datorn, speciellt med tanke på släktingarna i usa. Brianna ringde precis upp och vi har båda webbkamera så vi kan se varann. Så långt är ju allt bra, eller föresten, ALLT är bra, vi pratade alla i båda familjerna och det är verkligen så häftigt att man kan sitta på en varsin sida av planeten, se varandra och samtidigt tala med varandra..---trådlöst!!! (även o det varit med en jack i väggen är det lika svårt att förstå...) jag vet att det är massa ettor och nollor som flyger i luften och som gör detta möjligt, jag vet att det verkligen är så, men, jag har så svårt att FATTA!!!( jag har tom pluggat detta och tror att jag fick vg eller mvg hur nu det är möjligt) Hur f-n funkar det och hur är man funtat för att komma på det?!?!?!?
Ja nu sitter ni nog och tänker och undrar om hon blivit lite tokig och inte har något roligare att göra en lördagkväll... ja så är det nog, men med ett glas vin och en man som tittar på fotboll så blir det lätt så...
Jo, om nån av er har Skype eller tänker skaffa så är min id : snurra1
prova att ringa mig, det är skitkul! (även om man inte fattar hur det funkar!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar